Geoblog.pl    AniaiArek    Podróże    Dookoła świata    500km ucieczki przed cyklonem

500km ucieczki przed cyklonem

Australia
Australia, Gladstone
Przejechano 19147 km

zeby bylo smieszniej, rano nie moglismy ruszyc naszej landary, bo akumulator wysiadl. po chwili desperacji Aniol Stroz zeslal nam pracownika kempingu, ktory okazal sie mechanikiem, a w dodatku mial ze soba caly sprzet potrzebny do odpalenia naszej puszki!

uciekajac przed zla pogoda, zawitalismy do Noosa - mekki surferow. burzowe fale przyciagnely ich jak miod pszczoly, mielismy wiec okazje podziwiac ich akrobacje. popijajac piwko, przegladalismy tez oferte agencji nieruchomosci - juz za 2 miliony $ mozna sobie tutaj kupic niewielka wille nad brzegiem oceanu. Jak dozbieramy jeszcze troche oszczednosci, z checia sie tu przeprowadzimy.
po drodze probowalismy zajechac do Hervey Bay, ale lalo tak, ze prawie podtapialo droge, wiec zrezygnowalismy z tej przyjemnosci i reszta dnia uplynela na meczacej jezdzie do Gladstone. Chluba tego miasta jest stojaca nad brzegiem morza wielka rafineria, a przewodnik jako jedna z atrakcji wymienia wizyte w fabryce aluminium (jezeli kogos to interesuje- za darmo!)

admiring surfers in Noosa Heads, deciding we'll move there as soon as we save up $2 000 000 for a nice seafront villa, driving through rain to Gladstone