Geoblog.pl    AniaiArek    Podróże    Dookoła świata    U Madzi

U Madzi

Australia
Australia, Sydney

Rano ucielismy sobie pogawedke z Alicja, rodaczka, ktora wraz z chlopakiem prowadzi hostel Alice Lodge (polecamy!!!), a potem pojechalismy taksowka na lotnisko (32$ na 4 osoby). jak sie pozniej okazalo, Arek zostawil w hostelu swoj polar, na ktory tak pieczolowicie doszywal polska flage - ciekawe, czy komus sie przyda na srodku pustyni...Kolejny dlugi lot nad czerwona pustynia, po czym chwila emocji, poniewaz samolot laduje na wysunietym w morze pasie asfaltu - czlowiek patrzy w okienko, widzi ze kola prawie dotykaja fal, za to stalego ladu nie widac.. dodatkowej adrenaliny dostarczyl fakt, ze Magda odbierala nas z miejsca, w ktorym grozilo to mandatem, wiec musielismy prawie w biegu wskoczyc do wozu i prawdziwe przywitanie nastapilo dopiero pod jej domem :-)
pozniej udalismy sie na pyszna tajszczyne, a nastepnie na podziwianie Harbour Bridge i Opery noca. bylo swietnie!!

the owner of Alice Lodge turns out to be Polish....... and Sydney by night

! Możliwość dodawania komentarzy do tej podróży została wyłączona przez właściciela profilu
geminus
geminus - 2009-03-03 17:52
Fajnie ze sie odezwaliscie bo juz sie martwilem ze Was krokodyl ofutrowal. Czy ichnie piwko smakuje ?

Ewa
Ewa - 2009-03-05 15:53
Super jest widziec was razem na zdjeciach, kochani! Po 2 latach znowu sie spotykacie. Pewne rzeczy sie w zyciu nie zmieniaja, na przyklad przyjazn. Oj, tesknie tu za wami i Madzia w Edim. Piekne zdjecie opery!